fredag 21. mai 2010

Forsinka bursdagsgave :D

Jeg har fått pakke i posten! :D En bursdagspakke litt på etterskudd er nesten ekstra gøy det!


Sjekk de strømpene da!! :D Ekte flørtesokker! Dvs lange strømper med knytebånd med dusker - men det er det muligens bare jeg som synes er flørtete da *knis* Skal nok få tatt bilde med dem på også, må bare pynte meg litt for å ta på sånne stassokker :D Fargene er bare nydelig også - tror jammen hun kjenner meg :)



Min venninne Tiril71 fra det høøøye nord som har pakka alt mulig fint og sendt til meg :) Et deilig nøste med lys gammelrosa alpakka - en farge jeg mystisk nok er begynt å like veldig godt :) En bambusrundpinne - 4 mm - da hun vet jeg strikker stramt... Servietter har jeg jo en ting for, og disse med turkise sommerfugler var jo bare skjønne :) Et ark glansbilder med blå blomster :) Jeg er jo veldig glad i blått - og i blomster - og i fine pynteting :D


La meg se... Hva har jeg glemt nå? Jo! :D En pakke med pynteengler (for å lime på ting) - som visstnok er små kloninger av meg *leeer* Søte er de nå :) Også et kort med en veldig fin tekst på :)

Ingen kommentarer:

Nissefar

Nissefar kom på besøk i år også - noen strikkegaver blir i hvert fall brukt en gang i året :)