søndag 23. mai 2010

God jul!

Jepp, idag ble det nesten litt jul igjen - da jeg fant juleheftene! :-D

Kanskje litt rart å bli så glad for å finne igjen gamle hefter, men jeg fikk nemmeligen aldri lest dem. 'Noen' hadde vært lur og kjøpt dem tidlig i desember (ja, de kunne jo bli utsolgt?) og så lagt dem på et ennå lurere sted siden alle vet at julehefter ikke skal leses før i romjula. Men da var de altså borte vekke og ingen steder å bli funnet! Nå lå de derimot plutselig bare i en haug med papirer som skulle sorteres og ryddes... Tror det er husnissen som var ferdig med å låne dem jeg! *kniser*


Etter å ha rydda og sortert i kriker og kroker var jeg helt desperat etter noe godteri til kaffepausen! Like før jeg måtte bort å besøke bensinstasjonen! Men da fant jeg denne eska :-D

Det er så mange fine overraskelser i hverdagen når en er velsigna med en litt dårlig husk ;-) Denne supersøte eska fikk jeg jo også til bursdagen min av en venninne - og tenk - ikke et hjerte var spist! Sånn er det ikke nå mere... ;-) *knis*

4 kommentarer:

Beate sa...

He he, herlig med ting som dukker opp på den måte.

Anonym sa...

Godt at den kom til rette og fikk gjort nytte for seg :)

klem fra Tiril

gyldenkron sa...

God jul til deg og dine ;)

Anonym sa...

Du er nå noe for deg selv da :) Klemmer
Vet ikke hvor forrige melding tok veien, men prøver igjen: det ligger en utfordring til deg på min blogg :)

Nissefar

Nissefar kom på besøk i år også - noen strikkegaver blir i hvert fall brukt en gang i året :)