lørdag 22. mai 2010

Sterke sokker! :D

Jeg har strikka sokker! :D Jeg er en ganske så fersk sokkestrikkerske - så lykken er stor! :D

Dette er de sterke sokkene mine, strikka i det nye sokkegarnet sterk med alpakka i. Utrolig deilige å ha på og holder bena mine - som blir iskalde og kjempevarme - sånn akkurat passelige :) Oppskriften er litt sånn herfra og derfra. Var redd garnet ikke skulle rekke, så strikka bare 15 cm skaft. Har restenøster igjen som nok kunne rukket litt lengre ja, men pytt-pytt!


Elsker å se ned på tærne mine som har sokker jeg har strikka selv! :D Det synes ikke når jeg har dem på, men jeg ble litt ivrig da jeg kom til tåfellinga... Tenkte meg ikke helt om - så har vel egentlig en slags votte-tå *knis* de er ganske så spisse - men pytt-pytt!

Ingen kommentarer:

Nissefar

Nissefar kom på besøk i år også - noen strikkegaver blir i hvert fall brukt en gang i året :)