fredag 6. august 2010

Garngal...?

Ja, noen ganger lurer jeg litt på om det står stempla i panna mi eller noe.... Har du fått deg sånn garnkort - spurte snille dama på Husfliden - ja, du handler jo en del garn her?

Hva?! Jeg handler da nesten bare på salg og nesten aldri på Husfliden jeg - tenkte jeg.

- Tror ikke jeg trenger det, svarte jeg.
- Joda, sa snille damen.
- Neida, svarte jeg.
- Jo, klart det, sa snille damen - og skrev beløpet på et kort.



Det var ganske nøyaktig en måned siden det. Jeg som aldri handler noe særlig garn på Husfliden har visst på mystisk vis kommet opp i ca 380 kroner alt.....!!

Helt hvordan det har skjedd vet jeg jammen ikke, har jo bare plukket med meg noen småtterier liksom...? Så nå er det nok ikke om jeg kommer over 1000 kr - men når jeg kommer over 1000 kr. Ja, det er visst noen prosenter avslag å få da.

Fryktelig skummelt med et lite garnregnskap i lommeformat slik...!

Ingen kommentarer:

Nissefar

Nissefar kom på besøk i år også - noen strikkegaver blir i hvert fall brukt en gang i året :)