fredag 25. mars 2011

Hyggelige overraskelser

Her har bloggen vært sørgelig forsømt ei ukes tid - og se så koselig overraskelse som lå og venta på meg! :)

Attpåtil har jeg fått denne awarden fra Beate og Marianne/Nøstemor og Marthe/Jinx ! Det er beint fram så det nesten blir litt snufsing framfor pc'n her jo *glad*. Tusen takk til snille dere :) Fine blogger med mye inspirasjon har de alle tre :)

Liebster Blog ♥ award skal gis videre til 5 bloggere med mindre enn 100 følgere, på den måten kan flere oppdage hvor mange flotte blogger som fins rundt omkring.


Denne award'en skal altså gis videre til 5 andre, men jeg og surrehodet mitt strever fryktelig med å få gitt den videre... Kjenner meg som den skurken, men etter å ha strevd i kveld så må jeg bare si beklager så mye og jeg er veldig lei for å bryte kjeden. De jeg kom på sånn med en gang hadde alt fått denne award'en, og jeg har rett og slett ikke overskudd og krefter til surferunde til å finne andre å gi den til.

Igjen, beklager så mye, men jeg sender den videre til ei flott strikkerske i hvert fall :)



Min strikkevenninne der langt mot nord :) Litt stille på bloggen om dagen siden ho flytter inn i nytt hus, men tar så nydelige bilder og har et herlig skråblikk på verden - også strikker ho jo mye fint også :)



Ingen kommentarer:

Nissefar

Nissefar kom på besøk i år også - noen strikkegaver blir i hvert fall brukt en gang i året :)