søndag 27. juni 2010

Sommersokkene - helt ferdige! :-D


Disse fabelaktige sommersokkene er også de første sokkene strikka i tynt garn - Fabel fra Drops :) Og med nybegynner-flaks fikk jeg matchende striper! *fornøyd* :-D

Sånn ser sokkene ut etter å ha vært brukt ei stund ;-) De gikk seg heldigvis littegrann ut, så nå sitter de som et skudd! :-D De var i minste laget da de var ferdige, så hadde litt klump i magen ja. Og det til tross for at jeg både gikk opp et halvt nummer på pinnestørrelse og strikka sokker i størrelse 38/40 til min størrelse 37 fot...! Man kan si jeg strikker litt stramt ja... *leer*
Ja, jeg må bare unnskylde alle sokkebildene - men som ganske fersk sokkestrikkerske er jeg fortsatt umåtelig stolt! :-D Og veldig stolt over å ha kommet over 'sokke-frykten' og endelig knekt 'sokke-koden' :-D

Sånn - ferdig! ;-)

3 kommentarer:

Beate sa...

Fine sommersokker!

mono sa...

Visst skal du være stolt! Flotte sokkene!! =)

Og du har kanskje rett når det gjelder øya til pusen min! *ler*

Gi meg adressen din så kommer det en liten belønning i kassa! =)

pakkalakka sa...

Tusen takk søte dere :-D

Snilleste mono da - blir jo rent blyg jeg... Belønning for å anklage katta for å være sjeløyd *rødmer*

Men gjør meg jo selvsagt ikke vanskelig når du har lyst til å være snill ;-) :-D

Nissefar

Nissefar kom på besøk i år også - noen strikkegaver blir i hvert fall brukt en gang i året :)