tirsdag 29. juni 2010

Glede seg uke! :D

Denne uka går jeg og gleder meg en masse! :D Først fordi strikkevenninna fra arktisk kommer på sommerferiebesøk til helga! Tirils blogg kan du se her - Else-Maries Verden

Gleder meg masse til å se deg igjen snuppa!

Og siden jeg får utenbys gjester må det vel være lov å kjøpe litt garn igjen....? Har vært nokså flink ei god stund nå - adopterte ikke engang de nydelige røde nøstene som lå helt alene i tilbudskurven og ropte etter meg!! Men jeg har tenkt mye på dem... Har de fått et godt hjem mon tro...? Mulig jeg må sjekke at de ikke ligger der helt alene lengre... ;-) *leer*

Men altså - jeg gleder meg også til å få en overraskelse i postkassa! :-D Snilleste Mono som ville glede meg - enda jeg kalte søte steinpusen pittelitte skjeløyd *rødmer* Her kan du se pusen - Back to MONO =) Så nå går jeg her og vokter postkassa også :D *Gleder seg* :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Weeeeeeeeeeeeeee :) Gleder meg kjempemasse, og i kveld skal jeg storkose meg med å pakke..må jo pakke for all verdens eventualiteter hehe. Skal bli utrolig artig å møtes igjen, drikke te, strikke, kanskje gå på brukthandelen igjen :)) og innom garnlangeren din *knis*, og jeg slipper garantert ikke unna prøverommene hehehehe. Plutselig er jeg der!! :)) Klemmer masse, sukkertøyet :)

pakkalakka sa...

Du slipper garantert ikke unna prøverommene nei! ;-) Er jo sommersalg nå :-D er bare å stålsette seg ;-)

Nissefar

Nissefar kom på besøk i år også - noen strikkegaver blir i hvert fall brukt en gang i året :)