torsdag 1. juli 2010

Sommeroverraskelse! :D

Jeg har fått sommeroverraskelse i posten idag! :D Hurra! :D Snilleste, søteste Mono har sendt meg denne kjempekoselige lille hilsenen :)

Jeg tror aldri jeg noen gang har fått noe så godt innpakka i posten jeg! Måtte være reneste innbruddstyven for å komme seg inn jo - men så hadde ingenting forsvunnet på veien heller da :)

Først var det tape rundt kanten på hele konvolutten, så var det en mini-boblekonvolutt som var like sammen-teipa - og inni der igjen? Nok en ennå mindre liten, sammen-teipa bobleknvolutt!! Inne den fant jeg alle disse!! En hel liten stabel med maskemarkører jo!! :-D Gleder meg masse til å prøve dem :)

Åja, nevnte jeg at maskemarkørene var samla på metalltråder? Som igjen var teipa fast inni bobleplasten!? Kan ikke si annet enn at Mono'er er grundige! :) De nydelige rosa der er jade :) de andre har søte glassperler i forskjellige farger - aldeles bedårende alle sammen.

Et hyggelig lite brev og noen spennende teposer lå det også i konvolutten :) også noe jeg har ønska meg - men ikke visste at Mono hadde begynt å lage - et kjempelurt magnetisk bokmerke! :-D


Tuuuuusen hjertelig takk snille Mono!! :-D

2 kommentarer:

mono sa...

*flire seg i fillebiter* =)

Godt du kom deg igjennom rustningen til slutt, da! =)
Hadde vært kjipt om markørene fikk seg en knekk på turen, tenker jeg, så da pakker jeg litt vel godt, kanskje... *fnise*

pakkalakka sa...

;-) Det funka da - de hadde ingen bøyer som ikke skulle være der :)

Nissefar

Nissefar kom på besøk i år også - noen strikkegaver blir i hvert fall brukt en gang i året :)